Denne fremgangsmåten beskriver hvordan du setter opp e-postkontoen på PC-en ved hjelp av Outlook.
Konfigurere e-postkontoen ved hjelp av veiviseren for Outlook
1. Åpne Outlook. Når oppstartsveiviseren for Outlook åpnes, velger du Neste. Velg Neste på E-postkontoer-siden.
Hvis veiviseren ikke åpnes eller du vil legge til en ekstra e-postkonto på verktøylinjen i Outlook, velger du Fil-fanen.
2. Velg Legg til konto.
3. Angi navn, e-postadresse og passord på Automatisk kontooppsett-siden, og velg deretter Neste.
4. Velg Fullfør.
Kontoen min ble ikke konfigurert
Hvis kontoen ikke ble konfigurert automatisk, kan Outlook spørre deg om å prøve igjen via en ukryptert tilkobling til e-postserveren. Hvis det ikke fungerer, kan du bruke alternativet for manuell konfigurasjon. Se Legge til en e-postkonto når automatisk konfigurasjon ikke fungerer.