Kurs på kontoret - Dagskurs digitalisering

I dette kurset tar vi for oss mulighetene som digitaliseringen gir. Vi viser funksjonene i Duett Økonomi samtidig som vi går gjennom trinn for trinn hvordan du går frem for å sette opp løsningene. Kurset gir fire timer til autorisasjonen.

 

TEMAER:
Praktisk bruk 
 

Hvordan kan vi produsere løpende oppdatert regnskap i Duett Økonomi?

     • Fakturering og innbetalinger

     • Attestasjon og utbetalinger

     • Rapportering og analyse

 

Oppsett av løsninger i Duett Økonomi 

Utgående faktura som selvbetjening
     • Bestilling av MinSide-bruker
     • EHF-sending
     • Bankintegrasjon OCR
 
Automatisk håndtering av inngående faktura 
  • Bestilling av MinSide-bruker
  • EHF-mottak med automatisk bokføring
  • Tolking av PDF til EHF
  • Attestasjon
  • Bankintegrasjon – Remittering
  • Varsling og handlingssenter
 
Kundeportalen 
  • Administrasjon av brukere
  • Hvor finner vi informasjon?
 

Regelverk og datasikkerhet 

  • Hva sier regelverket om digital bokføring?
  • Hvordan ivaretar vi datasikkerheten i en digital hverdag?

 

ETTERUTDANNING: 

Kurset gir følgende timer til godkjent etterutdanning: Bokføringsforskrift 1 time, finansregnskap 2 timer, andre fagområder 1 time. 

 

PRIS:   

Leie konsulent: Kr 15.000,-
Administrasjonsgebyr/kursbevis pr. deltaker: Kr 500,-

Prisen inkluderer reisekostnader, kurshefte i elektronisk format, kursbevis.


JA TAKK, JEG ØNSKER Å BLI KONTAKTET OM DETTE KURSET 


En av våre konsulenter vil komme til deres kontor og holde kurset. Meld inn din interesse til oss, så tar vi kontakt. 
 

 
<< Tilbake