Den største forskjellen er at den første ikke synker noe til lokal PC; den oppretter bare en link/bokmerke til innholdet i din «OneDrive for Business». I motsetning til sistnevnte som tar hånd om synkronisering (nedlasting og synk) av Sharepoint dokumentbibliotek samtidig som OneDrive for Business til lokal PC.
Vi anbefaler «Legg til snarvei til OneDrive» om du jobber konsekvent på nett. Jobber du noen gang uten internett må du ha brukt «Synkroniser» på de filene/mappene du vil ha tilgjengelig fra før.
Vi anbefaler «Legg til snarvei til OneDrive» om du jobber konsekvent på nett. Jobber du noen gang uten internett må du ha brukt «Synkroniser» på de filene/mappene du vil ha tilgjengelig fra før.
En snarvei er tilgjengelig i OneDrive på alle enheter og web, mens en synkronisert mappe er tilgjengelig kun på enheten du synkroniserer den på.
Hvordan stoppe synkronsiering på bibliotek du ikke trenger
Synkronisering kan stoppes ved å høyreklikke på OneDrive-ikonet -> Konto -> Stopp synkronisering