Konfigurere Microsoft Exchange-konto på lokale klienter

Du kan bruke en mobiltelefon, et nettbrett eller en annen støttet enhet til å få tilgang til informasjon i Microsft Exchange-postboksen. Informasjonen du kan få tilgang til, omfatter e-postmeldinger, talemeldinger, kalenderelementer, kontakter og oppgavedata.

 

Fremgangsmåten du bruker til å konfigurere Outlook er forskjellig basert på operativsystemet datamaskinen bruker.

 

Konfigurasjonsinstruksjoner  

Her er en liste over generelle instruksjoner for hvert av de store operativsystemene. Hvis du ikke vet hvilket operativsystem datamaskinen bruker, kan du kontakte produsenten.

 

Outlook for Windows 

Konfigurere e-post i Outlook 2010 eller nyere

 

Outlook for Mac 

Konfigurere e-post i Outlook for Mac

 

Manuell konfigurasjon 

Konfigurere en e-postkonto når automatisk konfigurasjon ikke fungerer

 

 

Dersom du har problemer 

Dersom du opplever problemer med synkronisering av e-post eller kontakter kan du først forsøke å skru datamaskinen av/på. Om det ikke løser problemet kan du forsøke å fjerne kontoen fra datamaskinen og så legge den til igjen.

 

Kontroller også at du har siste tilgjengelige oppdatering av datamaskinens operativsystem og alle programvareoppdateringer. Se dokumentasjonen for datamaskinen eller kontakt leverandøren for bistand til oppdatering av programvaren.

 

Kundesenteret kan også bistå ved eventuelle problemer. Vær oppmerksom på at denne type bistand ikke dekkes av vanlig driftsavtale.

 

<< Tilbake